[silindi] bende normal dogumdan sonra kabizlik yasadim ciddi manada. bol sivi icmeme ragmen duzelmedim. careyi magnezi kalsin adli ilacta buldum doktorum tavsiye etti. Allah uretenden razi olsun, bende size tavsiye ediyorum. 10 lira gibi bi fiyatı var