Kızlar hamileliğimden önce kabızlık problemim yoktu hamileliğimin son aylarında ciddi kabızlık yaşadım doğum yapınca kurtulcam sanıyordum öyle olmadı doğum yapalı bir ay oldu çok fena kabızım ne yapmam lazım geçicekmi ?öğünlerimde çorba falan yiyorum ama olmuyor önceki halime dönebilcekmiyim acaba :(