BaharAk canım büyük ihtimal gazdan dolayı olabilir. Çünkü göğüste bi sorun olsa en basta almazdı. Silikon göğüsle emzirmeyi denedin mi yani silikon ucla. Veya sütünün tadına baktın mı aci vs tat varsa ondan olur. Pamukcuk varsa ondan olur. Gazdan olur. Olur da olur yani biberonla verirsen sütünü ondan da meme reddi yaşarsın kaşıkla veya siringayla vermeyi dene istersen. Pamukcuk varsa muhakkak doktora danış ve karbonatlı su ile sil hem göğsünü hem bebegin ağzını. Yani emmeme nedenini bulsan once ona göre bi çözüm yolu buluruz belki bende yardımcı olurum sana elimden geldiğince. 😊😘