Artık o kadar moralim bozuluyor ki belki biri yardımcı olur diye son çare burayı buldum. Bugün doğalı 2 ay 18 gün oldu. 15 günlük olduğunda ara sıra ağlıyodu emmiyodu gazı vardır dediler ama gaz sorunu yok. Artık daha fazla yapıyor kucağıma aldığım an memeye doğru bakmıyor bile. Uykudan uyanınca ya da uykuluyken emzirebiliyorum. Bazen uykudan uyanınca bile emmiyor. Gezerek, hoplatarak, şarkı söyleyerek zorla emziriyorum. Doktor sabret biraz geçer, düzelir dedi. Böyle bi duruma var mı çareniz?