Bbsn tuval corap mesellesi evet bu da kafama takılan bir mevzu …çorapsiz yatırın diyorlar sıkmasın diye üşümez mi kış.zamanlari şimdi çorapsiz ama o.zaman soğuk olacak ayaklara farklı bir şey olabilir mi ki?
Fasulyeninannesi Bbsn bırı patıklıydı dıhero patıksız çorapsız giydirdim ustune ince bırsey ortuyordum
Keremtugra Bbsn tercih sizin ama ben gecen sene lcwaikiden aldim cok memnun kaldim bu kista ordan aldim ama 2.6 tog yaziyor acaba bi dusugunumu alsaydim diyorum ama kalite olarak guzel
Bbsn Keremtugra lcw internet sitesinde 1.7 tog kalmamış bu yüzden 1.5 sipariş verdim kalin dedi bir çok anne diye evin durumu önemliymiş bakalım bende deneyimlicem gelince
Keremtugra Bbsn aslinda bn baktim magazadan 2.6 cok asiri kalin degil kısın yorgan kullandığımızi düşünürsek
Ahimess Bbsn benim bebeğim 4 ayına girdi 6-12 aldım sizde 1-2 yaş olabilirsiniz seneye de giysin biraz pahalı çünkü tulumlar ☺️