AtaVeAnnesii merhaba 21 haziran doğduğu tarih sanırım, doğması gereken tarih neydi acaba?
Mesela benim oğlumun doğması gereken tarih, 21 hazirandı ama 25 haziranda doğdu. Atak hesaplarken ama 21 Haziran’dan hesaplıyorum. 40. Haftayı doldurduğu, doğması gereken tarihi söyleyin bakayım ☺️