Ruveyda98 Deletedmom5 daha başlamadı atak. Uyku düzenimiz de günde beş kere filan uykuya yatar gece de hiç uyanmazz
anneadayi Deletedmom5 bebeğim 3 ay8günlük günde 3 max 40 defa gündüz uykusu var bu uyku 20 ila 45 dk arasında değişkenlik gösteriyor ama bizim ki henüz atak belirtisi göstermiyor
Ruveyda98 Deletedmom5 11.30 da yatar sabah 6.30 da emmeye kalkar sonra bi saat sonra tekrar emmeye kalkar en son 10 da uyanır tamamen
Deletedmom5 Zamazingo ay aynıyız gerçekten benim oğlumun gece uykusu çok iyiydi ama şuan yarım saatte bir mırıldanıyor☺️ Birde uyurken ağlıyor sanırım rüya görüyor
Deletedmom5 Karpuzreceli evet çok haklısınız ama benim eşim de bende hiç yani 0 bu tarz şeyleri ikimizinde içi boşalır sağlık konusunda birde Teoman’a yok yani 🥺 annem yada kayınvalidem gelir büyük ihtimallede bizde atlatırız 🙏🏻❤️
Buglemcim20 Bizde gündüzleri 3 uyku yapıyoruz her uyku max 45 dk sürüyor akşam 5ten sonra arada şekerleme yapıyo 15 dk kadar. 8 de akşam uykusuna geçiyor ama 11 den sonra her saat başı uyanıyor. Atak falan değil doğduğundan beri aynı. Çok yorgunum.
Buglemcim20 Deletedmom5 iyi mi 😒 her saat başı uyanması çok zor özellikle gece 11 den sabah 6 ya kadar her saat başı çok zor oluyo. Ama en azından saat 8 den uyuyo saati belli
Deletedmom5 Buglemcim20 kesinlikle zaten bir rutini olması iyi saat 8 den sonra uyuması gibi, ay benim bir arkadaşım vardı kız doğumdan beri toplasan 2 saat deliksiz uyuyamadım diyordu çok üzülüyordum
Ibomm Deletedmom5 merhaba biz tam 3 ayı doldurduk bugün akşamları 8-9 arası uyur gece 1-2 civarı kalkar daha sonra 3-4 civarı ve sabah 6 dan sonra altını degıstırırm 15-20 dk oyalanırız gerı uyur bır saat daha sonrasında kahvaltı yaparken bız uyur 1 saate yakın beslenme seklımız her ıkı saatte bır gunduzlerı geceleri 4 5 saatı buluyor gündüz emer gaz seansımz olur az oynarız uyur yarım saatte olda bır saatte olsa dınlenır hep
Deletedmom5 Ibomm merhaba çok iyi siz düzeni kurmuşsunuz ☺️Bizde iyiydik de atak işi bozdu mesela şuan 15 dk içinde 2 kez ağladı uyurken
Mkelebek Deletedmom5 Deletedmom5 kundak haric hepsini yapiyoruz.. bizimkide ayakta dolasinca uyuyo ama yorucu oluyoo. Neyse 4ayini doldursunda bakariz bi hal caresine
Eceemm Deletedmom5 3 ay 21 günlük akşam 10-11 nadiren 1 de gece uykusuna yatıyo sabah 9-10 kalkıyo (gece beslemek icin uyandırıyorum hemen geri uyuyo sonra) gün icinde de toplasak akşama kadar 2 saat uyuyo oda 20 dakika yarım saat gibi parça parça. Sürekli huysuz kucak istiyo canı sıkılınca Mızmızlanıyo evin icinde geziyoruz😂
Deletedmom5 Eceemm bizim de gündüz parça parça anca 1,5 2 saat 😂 onlarda sıkılıyor evde ama biz daha çooookkk 🐒
Eceemm Deletedmom5 anakucagına koyuyorum yarım saat sonra oyun halısına koyuyorum ayaklarıyla piyano calıyo cok seviyo yarım saat sonra ondan da sıkılıyo tekrar ana kucagına koyuyorum tekrar tekrar aynı arada kucagımda geziyoruz yada oyun kartlarını gösterip okuyorum günü bitiriyoruz sonra yorgunluktan deliksiz uyuyo ama bütn gece😂
Mkelebek Deletedmom5 kac kere denedim canim. Ellerini hareket ettirmek istiyo gazli bebek oldgu icin..sinirleniyo ve uyaniyo