mom--98 yok bunu surekli hale getirme canim, hatta cokk asiri sinirlendiginde bebegini guvenli yere koy ve 10 15 saniye got odada bağır o duymasin. ben artik oyle atıyordum sinirimi. Annelik cok zor. Simdi beni linclerler ama habire yok kaynanam geldi, yok annem geldi yinede yetemiyorum diyenler nazlaniyo. Hele bi gurbette yalniz baslarina baksinlar, o zaman anlarlar anneligi. Sen sabret, gercekten zamanla geciyo. O aylarda ben cok aglarsa aliyordum kucagima yuzunu disa dogru cevirip evi gezdiriyordum, kapilara tiklatiyordum, aynaya baktiriyordum aglamasi bi nebze olsun hafifliyordu ( belimde agridan kopuyordu ama olsun kulagim dinleniyordu) 😂