mom--98 canım hepimiz anneyiz zor dönemler atlattık ve başlarda gerçekten zor şeyler yaşanıyor geçecek bunlar 5 aydan sonra sen ona o sana alışacak bi düzen oturcaniz hepimiz atlattık bağırdık cagirdik ağladık adet görmüyorsan onunda siniri oluyor inan şöyle düşün o sadece sana muhtaç aç olsa ağlıyo altı pis olsa ağlıyo minicik bedeniyle sadece sendem yardım bekliyo rabbim onları bize melek olarak hediye etti sen çok iyi bi annesin sabret herşey yoluna gircek dönemsel zorluklar yaşatıyor bebislerimiz bize bunları da atlatamasak allah ayaklarımız altına serer mıydı cennetini 🥰