Cicismoms Merve-miray valla o işi bilmiyorum ama özelden yazarsan integramdan resim atarim sana geçen hafta aldım çoook memnunum
Limonkizvera Merve-miray bende başka bir markanın bu tar bir modelini begnmistim ama daha ileride tırmanıp çıkmaya çalışır vs diye korktum zaten ahşap masa ve sandalyeler oluyor odası için bence onlar daha kullanışlı ve şık ondan Ikea aldım bnde ama sizin düşünceniz de mantıklı tabi
Limonkizvera Eylul-92 bence Ikea bu konuda çok başarılı gayet sağlam ne çok hafif ne çok ağır cnku arada odadan odaya mutfağa falan taşımak gerekiyor yani bz memnun kaldık en önemlisi çok kolay temizleniyor ve bence dar degil
Eternity Merve-miray Bende joie var, sunu soyleyeyim, kesinlikle yikamasi kolay bir sey almanizi oneririm. Ikea da antilop stokta olmadigi icin joie aldik ve pismanim, bebegim ek gidaya blw ile basladi, antilop olsaydi alir ddusa sokardim, hem hafif…
busramerve Merve-miray https://www.civilim.com/baby-force-eko-mama-sandalyesi-kirmizi-7651-krm netten buldum bunun mavisi. Ama aşırı güvenli olduğunu söyleyemem yanında durmanız gerekiyor kilitlemezseniz ayağa kalkarsa tehlikeli olabilir
Merve-miray Boncukk_180520 Merhaba😌 bizim mama sandalyeside gelmiş ama ben evde olmadığım için şubeden almak zorundayız. Kutu büyük müydü acaba elimizde taşıyarak götürebilir miyiz
Merve-miray Boncukk_180520 Happy momda da çekiliş var canım gördün mü Yarın bu saate kadar(15:00) Forum’a girip yorum yaz 500 TL kazanan 3 anneden biri sen ol. 💰🤑 Çekiliş mekanizmamız çok basit. Bugün en az bir kere yorum yapan anneler arasında bir çekiliş yapacağız. Her yorumun veri tabanımızda bir numarası var. O numaranın bir piyango bileti gibi olduğunu düşünün. Ne kadar çok yorum o kadar çok bilet ve o kadar çok kazanma şansı demek olabilir mi? Galiba evet😉 #happymom
Merve-miray Boncukk_180520 Happy mom uygulamasına gireceksin canım. Yarın saat 3 kadar yorum yapacaksın 🙂😄