Minikbirkalp canım benim bebeğimde de var doktora sordum Gamze dedi önemli bişey değil dedi hatta şuan eşime de baktım acaba onda mı var diye kendi popoma baktım aynı çizgi bende var yani şöyle sanki kesilmiş dikilmiş gibi duruyor benim ki sizde bakın kendinize belki siz de de vardır