@Ozlemm16 benim kızım şuan 9 aylık emzik gibi kullanmak istiyor beni, gece çok kalkıyor. Yemek yemeyi sevmiyor. Ve en kötü huyuda ağızda bekletmesi, ne yapacam bilmiyorum. Kesmek için daha çok erken ama böyle giderse keseceğim belki de, kilosu ayına göre çok az . Önemli olan sağlık ama yemesi lazım ki biraz dirençli olsun ama yok sinir krizi geçiriyorum resmen . Yutmuyor saatlerce ağızda. . .