Ben sabır taşıyla biraktirdim canım sabah akşam emzik gibi kullanıyordu beni ama ben ilk önce emzirme aralıklarını sayısını düşürdüm istediğinde oyaladim dışarı falan çıkardım oyun oynadık eline bsyler verdim sonra bir ara ağladı illa ver diye taşı hafif nemlendirip meme ucuna sürdüm yani seninki nasıl bilmiyorum ama benim aldığım sabır taşı toz şeklinde siyah birşey çamur gibi yapıp sürdüm zaten onu bir kere aldı o gün bu gündür emmiyo 😌 yemesi içmesi gayet normale döndü gerçekten bu arada benimkide 2 yaşında