Papatyaa_ ben philips avent cam biberon setinden aldım çok memnunum şuan küçüğünü suluk olarak kullanıyoruz başlığınıda büyük numara aldım oğlum meme reddi yapmadı çünkü benim göğüs ucum ile yapısı birebir neredeyse anne o yüzden sorun yaşamadım, yanısıra herhangi bir akıtma sızdırma olmadı çünkü çok fazla sıkmamanız lazım bir kere döndürünce tık edince durmanız lazım eğer gereğinden fazladöndürmeye devam edersiniz kapak sıkıştığı için o zaman akıtma yapıyor ben chiccodan çok akıttığı için vazgeçip avent aldım çok memnunum