YldrmBytkn ferrum kullanmıyorum hem kabız yapıyor hemde içeriğinden. Sidefer kullanıyorum oda her kilo için 1 damla mesela 8 buçuk oldu 9 damla o zaman. Ama sağlık ocağından ferrumu verdiklerinde onlarda kilo başı demişti bana. Bebeğinin kansızlığı falan mı var, test mi yapıldı ?