1prens1prensesannesii yatır kaldır diye bir yöntem var. Aylarca bebeğimi uyutamadık saatlerce sallardım 10 dk belki uyurdu baktım çocuk hasta olacak uykusuzluktan bu yöntemi uyguladım. Asla katı bir yöntem değil beşiğine bırakıyorsunuz ağladığı zaman kucağınıza alıp susunca geri bırakıyorsunuz. Hiç ağlamasına izin verme durumu yok vicdanım çok rahattı😂 yanında oturup sevip ninni söylüyorum, artık uyuyor şükür🙏🏼 Ha beşiğine koydum tak gitti hala yok ama hiç uyumayan çocuktan iyidir diyorum. Bi araştırın derim.