Eslemmiray Edizbeyinannesi aynen benim bebegiminde şuan yüzünde ve kafasında çok var büyük ihtimal hipp devam sütünden kaynaklanıyor anne sütünün böyle bisey yapacağını düşünmüyorum
Asyamerya Eslemmiray hip benim kızımada aynısını yaptı isilik gibiydi ama tam isilikte değildi bıraktım bende isilikleri geçirmek için bepantol sensiderm kaşıntı giderici kullanabilirsiniz 1 2 saate hemen söndürüyor
Kaveda Eslemmiray mama alerji yapar ama isilik yapmaz. Isilik sıcaktan olur ya ev çok sıcaktı ya kalın giydiriyorsunuzdur ya da çok kucakta duruyordur. Duş aldırın hergün ardından kremleyin geçecektir. Sağlıklı günlerde büyütün bebisi.
Ada_Deniz Eslemmiray sma da öyle bir sıkıntı yaşamdm hiç hipp hep kusardı bebeğim hiç severek içmedi isilik gibi alerji oldu sırtı falan bıraktm geçti sma kullanıorz şimdi doktormz tavsye etti
Edizbeyinannesi Eslemmiray doktorum sma yı söyledi hippin böyle yaptığını bilmiyordum sizin değiştirince geçti mi ne aldınız
Mom053 Adelim soğuk suyunuzu önceden kaynatıp soğutun bi kenar da dursun öyle birleştirin ikisi de kaynamış su olmalı