Eslemmiray Arkadaşlar bebeğimin suratında ve vücudunda isilik çıkmaya başladı hipp 1 devam sütü kullanıyorum acaba devam sütünden mı kaynaklanan bir şey… Daha önce bu durumu yaşayan var mı?
Tomi Eslemmiray süt ısılık yapmaz. Alerji yapabilir. Oda sıcaklığı kaç derece acaba? Sürekli kucakta gezerse, terliyorsa ondan da olabilir.
duygukoc Eslemmiray benim bebeğiminde suratında ve vicudunda isilik hatta beyaz uçlu sivilceler var hem eziriyorum hem hipp 1 kullanıyorum ama mamadanmı sıcaklıktanmı bilemedim
Ada_Deniz Eslemmiray bizde yaşadık o durumu direk kestik düzeldi alerji yaptı o mama bizde sma kullanıorz biz memnunum
Uveecim Mevsim geçişinde giyimi ayarlamak biraz zor oluyor, giydirdikleriniz çok gelmiş olabilir yada kucakta çok durduysa sıcaklamış isilik olmuş olabilir.
Edizbeyinannesi duygukoc bende aynı formül sütü kullanıyorum bizde de dediğiniz beyaz uçlu sivilce gibi kızarıklıklar var kaybolup yeniliyor suan sadece yüzünde kafasının üzerinde falan var. Siz formül sütü verirken nasıl veriyorsunuz? Sıcaklığı vs. Kaynamış suyu sürekli ılık hale getirip mi mamayı yapıyorsunuz yoksa kaynadıktan sonra bir daha ılık yapmıyor musunuz ?
Eslemmiray duygukoc aynen öyle canım benim bebegiminde özellikle suratında ve baş kısmında aşırı çoğaldı bende korktum sütümden dolayı böyle bisey olacağını düşünmediğim için mamadan şüphelendim demekki şüphelerimde haklıymışım
duygukoc Edizbeyinannesi formül süt derken anlamadım ama hip 1 organik combiotic bebek sütünü kullanıyorum ketılda suyu kaynatıyorum sonra o suyu ılındırıp biberona döküyorum içinrde mamayı katıp çalkalayıp veriyorum mamayı suya katınca su soğuyor bu yüzden mama katmadan öncr çok hafif bi sıcak ayarlıyorumki mamayı döküncede soğuyacağı için soğuk içmesin diye elimin iç tarafına dökerek ayarlıyprum sıcaklığına o şekilde
Eslemmiray Edizbeyinannesi aynen benim bebegiminde şuan yüzünde ve kafasında çok var büyük ihtimal hipp devam sütünden kaynaklanıyor anne sütünün böyle bisey yapacağını düşünmüyorum
Adelim Mama yapmayı ogrenıcem bende yenı yenı durayım suracıkta bıberon ısıtıcı aldım ama kızım bıberon tutmuyor. Kaynamıs suyu soguk suyla ılıtıyorum bılegımı yakmazsa verıyorum dogrumu
Mom053 Adelim soğuk suyunuzu önceden kaynatıp soğutun bi kenar da dursun öyle birleştirin ikisi de kaynamış su olmalı
Edizbeyinannesi duygukoc aynen işte bende onu kullanıyorum formül süt diyede geçiyor. Bende senin gibi yapıyorum ama bazen su soğuyor dediğin gibi anne sütü de veriyorum biberonla. Sütüm de azaldı gibi korkuyorum aslında birde şey diyorlar 3 hafta içerisinde bitmesi lazım. Yani açtıktan sonra sadece 3 hafta kullanabilirmişiz
duygukoc Edizbeyinannesi aynen açıp son kullanma tarihi daha olsada kapağını açtıktan sonra 3 hafta içinde bitmesi lazım bana zaten 350 gramı 1 hafta zor yetiyor emzirmeme rağmen ☺️
Edizbeyinannesi duygukoc bende bol bol süt sağmaya çalışıyorum ama gece beklemediği için mecburen direk mamaya gidiyor elim 🤷🏼♀️ bende 350 gr alıyorum 😂
duygukoc Edizbeyinannesi gece mama çok kurtarıcı gerçekten 😂gün içinde genelde emziriyorum nadiren mama veriyorum mamayı özellikle yatma vaktimiz geldiğinde veriyorum çünkü yaklaşık 3 saat tok tutuyorum emzirsem 1 saat sonra acıkıcak bende uyuyamıcam bebeğimde rahat uyuyamıcak gece 12de veriyorum 60cc bide emziriyorım peşine yatıyoruz 3 de kalkıyor 1 saat emziriyorum 6buçuk gibi tekrar uyanıyor mama veriyorum emziriyorum bidaha artık zaten gün açıyor 9-10 gibi uyanıyoruz ikimizde çok şükür mamayı bulana 😂sizin bebeğiniz erkekmi kızmı ne kadarlık
Edizbeyinannesi duygukoc erkek canım daha 25 günlük ben emziremiyorum maalesef meme reddi yok ama bi türlü kavrayamadı aslında emmek istiyor. Hala arada göğsümü deniyorum daha yavas yavaş ucunu tutabiliyor sadece ama sütü çekemiyor o yüzden gündüz de sağıp veriyorum 🤷🏼♀️ gercekten gece çok kurtarıcı oluyor mama. bizimde uyanma saatlerimiz sizinle aynı😂
Ada_Deniz Eslemmiray sma da öyle bir sıkıntı yaşamdm hiç hipp hep kusardı bebeğim hiç severek içmedi isilik gibi alerji oldu sırtı falan bıraktm geçti sma kullanıorz şimdi doktormz tavsye etti