Gulsahy Merhaba biz gecen hafta gidip deneyimledik. Sanırım bebeğin bilgilerini aynı zamanda üniversitelerinde veri olarak kullaniyorlar. Çünkü önce boy kılo ölçümü yapılıyor. Sonrasında doktor muayenesi. Sonra Uyku ile ilgili psikolog görüşmesi ve son olarak da gelişim testi için çocuk gelisimcisi görüyor bebeği. Bebeğim çok huysuzlandigi icin ve zaten daha yeni doktor kontrolünden geçtiği için muayeneyi atlamak istedik ama kabul etmediler. O nedenle bebeğim çok fazla ağladığı için açıkçası ben biraz gergin girdim uyku ile ilgili görüşmeye de. Ama detaylı bir şekilde bütün gün boyunca neler yaptığınızı öğrenip size tavsiyede bulunuyor çocuk psikologu. Yani tavsiyelerin hicbiri internette dolaşan uzmanlarin bilgilerinden farklı değil tabi ki. Ama size özgü düzenlenmesi bir avantaj. Bebegi çaresiz bırakarak verilen Uyku eğitimleri yerine bu yolu kullanmak daha dogru geliyor bana. Verilen tavsiyelere uyabilecekseniz kesinlikle tavsiye ederim. Devlet hastanesinde bu sekilde hizmet vermeleri çok güzel bence. Aynı danışmanlığı özel blogger Uyku danışmanlarından 1000 tl nin altında alamazsiniz.