BrcnBlgn tek memeyi öyle bütün gün tutturma memeninde bi kapasitesi var gülüm akşama kadar verirsen süt akışı ve oluşumu yavaşladığı için sinirleniyor olabilir bide sütten gaz olabilir çocuğa maalesef sen Gine’de dikkat et ama gaz her türlü oluyor emzirirken hemen çocuğu karnı omzuna gelecek şekilde al sırtına poposuna hafifçe vur gaz çıkarmazsa diğer memeden emzirmeye devam et baktın yine ıkınıyor elinle karnına hafif bastırarak daireler çiz rahatlatıyor mı bi gözlemle . Çocuğunun sana ihtiyacı var ben onun derdini nasıl anlıycam ki deme içinde hissedersin karnı mı ağrıyor güzel enemiyor mu terledi mi üşüdü mü sadece sen bilebilirsin doktorlardan medet umma herkese gaz damladı yazım geçiyorlar ama o gaz damlasının fazla kullanımı bağırsak tembelliği yapıyor sonra üç yaşında bile çocuk doğru düzgün kaka yapamıyor masaj tap bide bacaklarından tutup karnına bastırma hareketini hiç korkmadan yap iki aylık olmuş hiç biley olma çocuğunun nasıl osurduğunu duyunca çok sevineceksin bak bu harekete 🤣