Iyi aksamlar Anneler 66 gunluk erkek bebegim var ilk 1 ay emiodu fakat emerken memeyi cekerek gazini kakasini falan yapmaya calisiodu hep emme esnasnda yapiodu simdi 2ayi dondu so 1aydir emzirirken cirpinio kivranio 5dakka emio ilk 1dakkasi sakin son 4dakkada kivranio memeyi 10kere agzindan cikarip kafasni geri atiio kendisi ter icinde kalio bende snr krzi gecriorum sadece banyodan sonra sakin 10dakka anca emio ve duzgun emmediginden tek gogsu aksama kadar vermeye calisiorum ve emme duzeni olusmuo ac oldugu icin surekli emzirmeye calisiorm ve onu emzirmeye calismk dsnda bsi yapamiorum…sut alerjisi dediler diyete girdim tamamen izole sekilde besleniorum ama emmesi duzelmio doktora gittik 3gunlukken asiri gazliydi sab biogia nurse lactazm kullanioruz bunlari verdi dun yine gittik anlattim bu kadar ilaca ragmen hala boyleyse meme beslenme reddi var dedi bi ihtimal gazdanda bunlari yapio olabilir dedi…simdi bu yaptigi hareketler meme reddimi anneler ama emzirmek icin kucagma aldigimda pozisyonda aglamio aranio yakalio kivranmaya baslio nolur bi akil verin bugun tum gun acti sagdim kasikla verdim kafayi yicem