Joipt ağır bi kokusu var büyük insanların çişi gibi ve ben kızımı her kontrole götürdüğümde doktorumuz çişi kokmuyor değilmi diye soruyordu ve özellikle söylüyordu çişi kokarsa getirin diye ve bi hafta kontrol ettim ve çişini az yaptığını farkettim daha sonra çişi kokuyordu ve rengi koyulaşmıştı idrar testi yaptıktan sonra antibiyotik kullandık ve normale döndü sağlıklı bi bebek günde 6 kere işemeliymiş bunları takip edin koku ve renginde değişiklik hissederseniz hemen götürün 💞