Ervaereli11 öncelikle bir yaş üstü çocuklar kullanabiliyor. Aromalılar ve aromasız olarak çeşitleri var. Biz aromasız olanı tercih ettik çünkü yediği şeylere karıştırabiliyoruz. Ama ısıtmak pişirmek yok. Açılan her kutuyu 24 saat buzdolabında muhafaza edebilirsiniz. 24 saat sonunda bitmemiş olsa dahi kutuyu atıyoruz. Artanını kullanmak gibi bir durum istenmeyen sonuçlara sebep olabilir. Ayrıca raporlu olarak alabilirsiniz. Doktorunuz rapor çıkarırsa daha uygun oluyor. Raporsuz tek kutusu 14-15 TL idi yanılmıyorsam.