Adelim bana da emzirme danışmanı 4 aydan sonra alıştırma bardağı ver dedi ama bilemiyorum bir de kaşık biberon varmış işe başladığımda ikisini de alıp denicez artık. Aventi istemiyor buzluktakini içmedi taze sagdim verdim yine içmedi ağladı biberonu ağzına sokunca ağlıyor