Merhaba kizlar bebeğime 2 aylığa kadar filan sutumu arada biberonla veriyorduk ben uyurken eşim annem iciriyordu veya dışarı ciktigimizda iciriyorduk. Dün pikniğe gittik buzluktan süt koymuştum ilitip verdim çok zor tuttu aç olduğu için 60 ml kadar içti ama aklımda kaldı iki gündür gece gündüz deniyorum tutmuyor biberonu halbuki çok severdi cuk cuk içerdi. İse baslicam o zaman ne olur aklım hep onda nasıl dondurebiliirim biberona