eylulbebesi Cr7 bebeğim 2500 gram doğdu şimdi anca 3 kilo olmuştur 15 günlük. Küçük değildir de acaba biz beceremiyor olabilir miyiz bilmiyorum
aminegunes24 eylulbebesi 2 numara al canım sızması iyi olmaz çocuk üşür her sızdında hemen fark etmezsen hasta olur ıslak durursa sen fark edene kadar
S100516 eylulbebesi sanırım en son ona yönelicem fiyatı biraz pahalı olduğu için almayı düşünmüyordum şimdi baby turco almış kuzenim iyi diyor onuda deneyeyim diyorum hatta deneme paketi varmış trendyolda böyle böyle bulucaz doğru bezi ☺️
Cihangiriinannesii eylulbebesi Bilemedim ki biz hiç sorun yaşamadık açıkçası şaşırdım acaba baglayamiyor musunuz bir de farklı bez deneyin isterseniz şok bebeland tavsiye ederim ben çok memnunum
acimavi eylulbebesi ben de bir kere sorun yaşadım ön yandan bayağı sızmıştı çişi muhtemelen bağlama hatasıdır diye düşündüm, bir daha da yaşamadım öyle bir şey. Hala sleepy kullanıyorum
Siyahbeyazz 5 aydır sleepy kullanılıyorum 1 kere bile sızıntı yaşamadım çok memnunum sleepy bulamadım da mecbur prima almıstım sızıntısından bıkmıstım o gece üst değiştirmekten çoçuk uyuyamadı bi türlü 🤦♀️