eylulbebesi Ben de bağlasam annem de bağlasa çiş sızıyor kaka sızmıyor ikimiz de mi beceriksiziz bez mi sıkıntılı çözemedim 😏 var mı başka bu sorunu yaşayan?
ZMK eylulbebesi hiç memnun kalmadım sleepyden kalıbı çok kötü tam oturmuyor prima premium kullanıyoeum cuk diye oturuyor çis kaka hiç sızmıyor 2 defadır çiş sızıntısı vardı mail attım bir büyük bedenini hediye gönderecekler
MeryemAlp eylulbebesi sleepy kaka sızdı bende 2 numara kullanıyorum 5 kilo ama kaçtır kenardan kaka sızıyor
Cihangiriinannesii eylulbebesi Bez küçük geliyor olabilir mi kaç günlük bizde ilk doğduğundan 4.ayina kadar sleepy kullandık hiç oyle bir sıkıntı yaşamadık 25 gün kadar kullandık 1 numarayı
Emrsym Bazen bende de oluyor 1 numara takınca bebeğim 4 kilo ama 2 takınca olmuyo malesef 1 numarayı fazla almışız bitirmek için onu kullanıyorum sık sık değiştiriyorum ama sürekli olmuyo
eylulbebesi ZMK pişik falan yapmadı ama çok sızdırıyor bitince ben de değiştireyim biz beceremiyoruz sanıyoruz
eylulbebesi Cihangiriinannesii erken doğdu 2500 gramdı doğduğunda küçük gelmiyordur ama sürekli sızdırıyor
aminegunes24 eylulbebesi sleepy 1 numara çok küçük 27 günlük oğlum var 1 gün kulladık 2 numara aldım onu kullandım dar oluyodu 1 numara oğluma bizim çiş çıkmadı ama ben zaten 1 gün kullandım çok sıktı kasıklarını bwnce 2 numara al
eylulbebesi aminegunes24 sıkı bağlıyoruz bacaklar kıpkırmızı oluyor gevşek bağlasak sızıyor günlerdir bunla uğraşıyoruz resmen
Cr7 Küçük geliyordur mutlaka benim basımada geldi bir numara büyügüne geçin 6 buçuk aylık kızım var hala sleepy kullanıyorum memnunuz kalıpları dar diğer bezlere nazaran
eylulbebesi Cr7 bebeğim 2500 gram doğdu şimdi anca 3 kilo olmuştur 15 günlük. Küçük değildir de acaba biz beceremiyor olabilir miyiz bilmiyorum
mirayyy20-20 eylulbebesi aa 3 aydır hiç yasamadim. Bir ara 2 numara kakayi tutmuyordu 3 geçince sorun kalmadı şimdi 3+ kullanıyorum
dewamkee eylulbebesi canim benim bebek dogar dogmaz 2 ile basladim . Seni bebek kac aylik bez kucuk gibime geldi
Caculle eylulbebesi 4 numarasını kullandım bizde de çok sızıntı oldu özellikle geceleri. Bi küçük paket 3 numara kullanmıştım onda hiç sorun olmamıştı
Cihangiriinannesii eylulbebesi Bilemedim ki biz hiç sorun yaşamadık açıkçası şaşırdım acaba baglayamiyor musunuz bir de farklı bez deneyin isterseniz şok bebeland tavsiye ederim ben çok memnunum
aminegunes24 eylulbebesi 2 numara al canım sızması iyi olmaz çocuk üşür her sızdında hemen fark etmezsen hasta olur ıslak durursa sen fark edene kadar
S100516 eylulbebesi bende aldım deneyeyim diye üç defa sızdırma yaptı sanırım bitince başka bezler denicem bu denediğim 4. marka bez hiçbirinden memnun kalmadım
Mkelebek eylulbebesi bende ikiside siziyor cnm elimde az kaldi bitsin bidahq tovbe almam. 3 numara kullaniyoruz bizde
saripapatyam2 eylulbebesi slipiyi sırf bu sızdırma yüzünden bıraktım bende primaya geçtim rahat ettim valla