Marjinal_Anne2 kaşıkla veriyorum ben su an. Bebeğim tutmak istiyor ama güvenemiyorum kolay olduğu kadar dikkat edilmesi gereken bir yöntem çünkü en ufak bir ihmale gelemiyorlar. Şimdilik çatal ile iyice ezip oyle veriyorum tabi zeytinyağı ekliyorum anne sütü ile civiklastirabilirsnz yazıyordu sütüm yok diye devam sütü ekliyorum veya her tadimda sonra biberonla iciriyorum