Marjinal_Anne2 Merhabalar doktorumuz aslında tam 6ayda geçersiniz demişti de , eşimde artık geç diyor 🤦🏼♀️ Sütün yetmez doymaz modunda , çok kararsızım zaten blw usulü gitmeyi düşünüyorum ama kafam çok çok karışık ve doktora sorsam geçmeyin der aslında ama
DimpleEge Marjinal_Anne2 biz de 5 ay 10 günlükken başladık. Aslında ben 6. Ayı da doldurup blw ile başlamayı düşünüyordum. Doktor 5 aylıkken ben tadımlara başlatıyorum dedi 4 gün oldu başlayalı 3 gün kuralına uyarak havuç ve patates tattırdım
Uraska Marjinal_Anne2 bizde bugun tam 5 ay 18 günlüğüz🥰 5. Ay kontrolumuzde doktorumuz tadımlara baslattı bizi
Anana Marjinal_Anne2 1 yaşına kadar sadece emzirmeler var sütünüzün yetmediğini düşünmeyin. Tabi o da pek doğru değil ama zaten ek gıdaya geçiş için en önemli şeylerden biri bebeğin destekli ya da desteksiz dik oturabiliyor olmasıdır. Çok az kalmış zaten 6 ayın dolmasına. Bence acele etmeyin, bekleyin.
Minikcivciv20 Bnm bebegmde 5 buçuk aylık bundan 1 hafta öncesine sormuştum elma armut rendeleyip verebilirsin die ama bnm bebegim istemiyor yemiyor
Marjinal_Anne2 Uraska öyle mi bizi bekletti Ya, ben de başlasam iyi aslında ama bilemedim zaten çok heyecanlıyım 🙈
Anana Marjinal_Anne2 Bu arada önce meyvelerle başlamayın. Pek çok doktor sebze-yoğurt-meyve şeklinde öneriyor sıralamayı. Meyveyi önden vermek sebze ve yoğurt reddine neden olabilir.
Marjinal_Anne2 Anana dikkate alacağım çok sağolun zaten çok karışıgım umarım netleşir, evet yani şöyle dik oturuyor ama desteksiz henüz degil düşüyor 🙄😅
mirayilknurtolga Marjinal_Anne2 sadece anne sütü alıyorsa doktorunuz o yüzden başlatmıştır. Biz 5.ayda başladık meme mama gidiyorduk doktorumuz başlattı. Acele etmeyin bence. Zaten az kalmış 6.aya.
Marjinal_Anne2 mirayilknurtolga bence de Ya eşim çok geç kaldığımızı düşünüyor uf 🤦🏼♀️ Sadece anne sütü alıyoruz , çevremde ki ler hep yediğimiz yemeklerin sularından tattır tattır dediği için
bgmarik Marjinal_Anne2 çevreyi çok dinlemeyin bence zaten yemeklerin suyundan tattır demeleri büyük hata.Biz yemeklerimize tuz koyuyoruz salçalı yapıyoruz bir faydası yok bunların.Benim çevremdekiler neler diyor duysanız.Doktorunuz gerek görseydi başlatırdı bence.
Marjinal_Anne2 bgmarik ay hiç sormayın yaa neler neler diyorlar internet bebeği diyorlar kızıma 😢🤦🏼♀️
Dilhunizade Marjinal_Anne2 bebeğim 5 ay 8 günlük 4 gün once patates ile başladım( ilk yogurt veerdim 3 gun ard arda ama bebeğimde kızarıklık yaptı diye ara verdim) sade patates.ile zeytinyağı karıştırdım sonra patates havuç denedim akşama doğru da meyve püresi tattirdin köy yoğurdu istettim gelsin tekrar başlayacam yogurt ile yapilan kahvaltilar olsun meyveli yoğurt olsum yapio vermeyi düşünüyorm
Xxxxxxxx Marjinal_Anne2 5 ay 10 gunluguz alerjik bunyemiz olmasına rağmen geçen hafta kontrolünde doktor başla dedi kabak patates havuç elma verdi buharda haşlayıp veriyorum bende yavaş yavaş yeni şeylere gidiyoruz
Xxxxxxxx Marjinal_Anne2 kaşıkla püre yapıyorum eliylede yiyebilir ama dişleri çıktığı için büyük koparmasindan korkuyorum
Dilhunizade Marjinal_Anne2 tadimlara baslayin bence ben sadece mama ile besliyorum diye erkenci davrandım ki bazı doktorlar 5.aydan itibaren sorun olmaz diyoŕ bazıları 6.aydan sonra başlatılmalı diyor herkes birşey diyor yani🙃
Marjinal_Anne2 Dilhunizade ebet Ya heyecanlıyım başlamak güzel olacsk , siz kaşıkla mı veriyorsunuz yoksa blw usulü mi