Turkoglu ya biliyor musunuz , benim bebeğim de çok kısa emzik kullandı . o dönem ben de çok kıskanmıştım hatta ağlamıştım :) bir de bizde meme reddi yapmıştı. emziği öyle iştahlı emiyordu ki , memeyi de kabul etmiyordu. hele bak nasıl da emiyor iştahlı iştahlı diye hüngür hüngür ağlamıştım 😅
insan kıskanıyor gerçekten ama gereksiz bir kıskançlık. elbette biz onların annesiyiz ve hiç bir şey yerimizi tutmaz 😎🤓