xbirisi bende aventinkine bayılıodum o ortası delik olandan aldım aman Allah ucu bir dert emzik değilde tekerlek gibi. Ama şu anda aventin başka serisinden aldım tekli aldım bu sefer o kadar umudum yoktu ama çok şükür maşallah dünde denedik bgnde teptik sürekli ağzına ağzına oldu sonunda ya şükür. Eşim dioki bu emzik işi harikaymış ya böle beş çocuk olsa bakılır emzik huzurmuş dio 😁 benim bebeğim kolikte az biraz başından beri gecemiz gündüzüme karışmıltır kırkından sonra değişmesine rapmen yinede kucak istiodu fln