Alminam bizim doktorunuz kullanmamızı soyledı 1yasına kadar depomolması ıcın sağlık ocagının verdiği almadım cunku hemşire onermed i içinde zararlı madde var dedi ınstagramda muhendis baba diye bi kullancıı bar yararlı -zararlı olanları ayırt edıyo onjn tavsiyesi aldım tamamen zararsız içinde zararlı madde yok