Alminam Kızlar 4.ayda sağlık ocağının verdiği demir ilacını kullanmadık. Doktorumuz 6.ayda test yapalım ona göre başlarız dedi dün test yaptı kan değerleri çok iyi hiç kullanmayın dedi. Sizin de bebekleriniz böyle olup kan ilacı kullanmadiniz mı?
Minnosunannesi Alminam şuan verilen Demir takviye , tedavi değil. Bebeklerin sinir sistemi ve kemik gelişimi için çok önemli
jotorofikgadin Alminam sağlık ocağının verdiğini bende kullanmadım sidefer aldım ondada şeker olduğu için on gün sonra bırakıp floradix aldım oda çocuğuma kabız yapınca komple bıraktım demiri doktor da kullanmama gerek yok dedi
Talhasmom 9 ayligiz bizde hic kullanmadik. Cunku aşırı şekilde bebegimde değişmeler oldu onun yerine kan yapacak besinler veriyorum ek olarak
Keziban Alminam ben de oyle dusunuyodum ama bebek kan ilacını şu an depo etmesi lazimmis ilerde kullanmak için malum büyüdükçe kansızlık çıkabiliyo
AhseninAnnesi Biz 6 aylığız. Sağlık ocağındaki hemşire ısrarla demir ilacı kullanın, bebeğiniz çok beyaz, IQ’sunu bile etkiler falan diyor. Bi arkadaşımızın kızının dişleri hep çürümüş demir ilacı kullandığı için. Bende risk alıp vermek istemedim ama bilemedim bilemedim 🤷🏻♀️
Elanurelifsutugba Ben doktorum tavsiyesi üzerine ferrum a başladık fakat bebegimde aşırı derecede huysuzluk yaptı sürekli ayaklarını karnına çekti agladi gaz yaptı sanırım
Elanurelifsutugba Sürekli ağlama huysuzluk ellerini kollarını geriye çekmeler gazdan dolayı sanırım kucağımda bile durmuyordu 1 haftadır denemek için vermedim hareketleri normale geldi gaz yapti demekki
Alminam [bilinmeyen] Evet güveniyorum bu konuda ben de baktım araştırdım değerleri gerçekten iyi geldi
Erdo3750 Benim doktorum Purferro önerdi onu kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Hem doğal içerikli bir ilaç olduğu için içim rahat 👍🏻 Tabi 6.ayını doldurduktan sonra başladık.