Melike25 ifaiftciUygun kesinlikle yaptıracam kızıma yaptırmamıştım rota virüsünden 2gecr hastanede yattık çok kötüydü doktor aşısınınyaptır mamış mıydınız diye sormuştu hatta
OlgaArslan Bu aşı bu kadar önemliyken devlet neden karşılamıyor. Herşeyi geçtim çoğu kişinin haberi bile yok söylenmiyor neden bu kadar ihmal ediliyo
uleErenTozkoparan OlgaArslan ayneen ya bende hiç anlamıyorum nasıl devletin aşı takviminde olmaz bukadar önemli bir aşı benimde hiç haberim olmadı ilk çocugumda ikincide özelde muanelerimizi yaptırıyoruz doktorumuz söyledi
Syhnsrmn Kesinlikle yaptircam ayın 27 sinde 2 dozluk olandan olacak dediler banada 2 ayı geçti 3 aylıkken yapılacağı için heralde normalde 3 doz
OlgaArslan SedaOktenzbier evet 2 marka diye biliyorum rotarix olanı almıştık o 2 doz 210+210 ödemiştim
Mervdenz ifaiftciUygun biz sekiz ay 17 günlüğüz. Doktorumuz yaptirmamizi söyledi yaptırdık çünkü Allah korusun hasta olursa hastanede yatması gerek mutlaka dedi doktorumuz. Sadece ishal olmadığı zaman yaptırın bizde hiç bi Yan etki yapmadı diğer asilarimiz ateşli geçmesine rağmen
uleErenTozkoparan Mervdenz ee emen bebekler genelde sıvı yapıyo benim bebiş öyle ama sayısı önemli sanırım ishal olup olmamasının sanki ishal olmuş gibi sesle yapıyo ama dördü geçmez