NidaTerak Gelisenlerinannesi ben arada bastırıyorum içine sokuyorum yani doktor öyle yapıyprdu çünkü ondan o zamn ellemiym birdaha 50 günlük şuanda
Rzgr -CinarinAnnesi- yok karnina degil. Fitik var ya sislik oraya. Gobek deliginde yukari dogru bir sislik oluyor. Fitik o. 6. Ayda olusur mu bilemiyorum. Oglumun ilk ayinda olmustu. Doktora gosterin yeni olduysa.
Rzgr NidaTerak olabilir. Genelde yenidoganda oluyor. Doktor gorsun yine de. Ama geciyor kendiliginden.
ikiprensannesii2 NidaTerak Benim bebeğimde 2 aylık fıtık var çok ağlamaktan çok şişti ama sabah kalkınca biraz inmiş yumuşamış oluyo çapına bağlı bizim ki büyük olduğu için operasyon geçircek büyük ihtimalle gaz sorunumuzun bitmesini bekliyorz