NidaTerak 1.5 aylık aylık bebeğimin göbeği fıtık oldu doktor 1 yaşına kadar kendiliğinden geçer dedi. Allahtan ağrısı yok. Sizde var mı başına gelen sonra kendiliğinden geçen
Rzgr NidaTerak ice dogru bastirdiginizda giriyorsa birsey olmaz. Oglumun 6. Ayda gecmisti. Aglamaktan genellikle kolik bebeklerde gobek fitigi oluyor. Takip edin.
-CinarinAnnesi- Rzgr merhaba karnına bastırdığımız damı acaba 6 aylık bebekte de olabilir mi çok ağlayınca benim oğlum susmuyor hiçte merak ettim
Melisasbasi Rzgr doğru benim kizim kolik 1 bucuk aylik doktor bastriinca giriyosa sorun yok dedi ama bi anda kusarsa dikkat etmek lazimmiş bagirsak girebilirmiş inşallah geçer bizimkinin de ☹️
Rzgr -CinarinAnnesi- yok karnina degil. Fitik var ya sislik oraya. Gobek deliginde yukari dogru bir sislik oluyor. Fitik o. 6. Ayda olusur mu bilemiyorum. Oglumun ilk ayinda olmustu. Doktora gosterin yeni olduysa.
Rzgr NidaTerak olabilir. Genelde yenidoganda oluyor. Doktor gorsun yine de. Ama geciyor kendiliginden.
Egesma Acaba dedim mama dan dolayı kabız olan arkadaşımın bebeği var fıtık oldu ve ameliyat olmak zorunda kaldı
Seyda211118 NidaTerak bana da para koy sar dediler ama çok saçma bulmuştum demek ki doğrusunu yapmışım 🙃
Yorgunanne1 NidaTerak bmm bebeğm anne sütü alıyor kolik bir bebekte değildi ama göbek fıtığı vardı 3.5 aylıkken kendilğnden geçti önemli bişiy değil korkmayn sakn bastırmayn, batıl inançlarla bozj para falan bağlamayın kendilğnden geçiyor
-CinarinAnnesi- Yorgunanne1 benim bebeğim de anne sütü alıyor ama çok ağlıyor 6 aylık olma ihtimali var mı sizce
Yorgunanne1 -CinarinAnnesi- göbek fıtığı dan mı bahsediyorsunuz? Göbek fıtığı ağrı yapmıyor canım ve göbek deliği varya o dışa doğru çkmş oluyor sizde öyle bir durum var mı? Ağlaması gaz sancısndan olablr