Keremtugra canım zaten düz basamaz öyle başlıyorlar yürümeye. Yürüdükçe dengelerini kurmayı öğrendikçe ayakları düzgün basacak, düz basmayı öğrenince bu kez koşma antrenmanı yapmaya başlayacaklar. Yani o şekilde basmaları doğal süreç ona takılma. Mesela 8,5 aylık yürüyen bebeğim şuan 13 aylık oldu ve daha yeni düz basmaya başladı.