Sltan45_a kızım nez lina 9 aylık yürüdü ama ben kaslarını güçlendirmesi için çok yardımcı oldum. Fıtıklı belimle gitmek istediği her yere onu kendi ayaklarının üstünde götürdüm. Aylarca bel ağrısından öldüm ama yine de kucağıma almadım hep yürüttüm. Derken 8,5 aylıkken tek elinden tutup yanyana yürüdük 9 aylık olunca kendisi desteksiz yürümeye başladı. O gün bu gündür kucakta veya arabasında gezdirmiyorum parka giderkende yürüterek götürüyorum ve yorulduğunda kucak istediğinde en az 10-15 daha adım attırıp öyle kucağıma alıyorum. Sporcu gibi düşünün kasın yandığı yerde spor işe yarar az daha üstüne gitmeli ki kas kendini yetersiz hissedip gelişsin. Siz de yaptınız mı bilmiyorum ama güvenlik adı altında şimdi bebeleri kafesin (çitin) içine tıkıyorlar görünce çok üzülüyorum. Çocukları bebeleri özgür bıraksınlar gezsin yeni yerler yeni şeyler keşfetsin istiyorum. :( kızımın dezavantajı da şu oldu çok erken yürüdüğğ için henüz hiç konuşmadı dans ediyor ama anne/baba/dede hiçbir şey konuşmadı :( geç sizin bebelerde eminimki konuşuyordur iyi tarafı da o sizinkinin