MuhammedAmine Niloss PFO , Patent Foramen Ovale . Riskli seviye de olmadığını söylüyor kardiyoloji uzmanı . 3 yaşına gelince kapanmazsa kapatabiliriz dedi , böyle de kalabilir 3 yaşından sonra bakacağız dedi . Genel durumu ve gelişimine göre hareket ediyor doktor
Cennet1212 Mavisimm 39.haftasinda doğum yaptı maalesef bebeğin hem. Kalp damarli çarprazdi hemde beyindeki onemli bi damari dardı dayanamadi minik
Narincik Mavisimm halkali acibadem hastanesinde oldu ameliyati 35haftalik dogdu kilosuda azdi malesef bu hastalikda kilo faln cok önemli 39gün yasadi hep küvozdeydi hic kucagimiza alamadik galiba en agirida buydu. Tek tesellimiz bigün kavusma hayalimiz
Ozlemdursun16 Merhaba nasıl bebekleriniz acaba benm kızımda biyük arter transposizyonh oldu 14 günlükken ocak 14te nasipse 2 yaşına giricek. Damarlarda bu ameliyattan dolayı daralma var takipteyz ilerde belki yine bir müdahale olabilir dendi. Rabbim evlatlarımıza sağlıklı uzun ömürler versn bize bağışlasın 🤲🏻
Mavisimm Ozlemdursun16 nasil yani daralma derken tam olarak ne ameliyati oldu çok geçmiş olsun umarim tekrarini yaşamassiniz bizde yaşamayiz amin
Mavisimm Ozlemdursun16 biz tga olduk 3 ay sonra kontrol var dediler ilk zamanlarda her ay gittik 10 gun sonra kntrlmuz var umarim herşey yolundadir 🤲
Ozlemdursun16 Mavisimm tga dediğiniz şey bizimkiyle aynı büyük arter transposizyonu demek. Bu amelşyattan sonra daralma beklenen durumum malesef. İnşallah çocuklarımız sağlıkla devam ederler hayatlarına
Mavisimm Ozlemdursun16 umarim başka müdaheleye gerek kalmaz doktor bize oyle solemedi sizede bizede gerek kalmaz inşallah 🌸
Mavisimm Ozlemdursun16 kardeş bişe sorcam darligi ne zön görülmeye başladi ne zmn farkedildi ameliyattan kaç ay sonra ?
Ozlemdursun16 Mavisimm 16 ay sonra farkedildi canım bu kontrolde de biraz artmış bakalım nasıl olcak korkuyo insan 😞
bebeimmm Mavisimm Mavisimm benimm bebegimmm ☹️ kalp damarı testi die verat eti 3 gün tek yaşadı ☹️ 5 ay önce vefat etti dogduktan sonra morarması vardı doktorr cigerine basladı olayı iyi dedi 3 gün mucadele verdi kurban oldgum dayabamadı sonra bize son gün soyledi süpeleniyoruz die acil anelyt dedil ozel ambulans ucagı geldi konyada ameliyat olacaktı ama hersey hazır esim aılem konyaya gitmis ben sezeryanlıgım die gidemedm burda kaldm bebekle birlkte gidicktım ambulans kapda onu beklyoruz vefat eti sabah 9 da unutamıyorm nie oyle ıldu bilmiyorm diger bebeklermde oyle olurmu hamıle kalmaktan çok korkuyorum banada yardmcı olurmusunuz basına gelen varsa ☹️
Mavisimm bebeimmm ah ah 😪 benim yürek yaram … benmde tersmiş haberim yoktu morarma da yoktu hamileyken ayrintili ultrasyonda gösteriyormuş ben girmedgm için bilmyodum bebegim dogdu doktor minyon dedi çok zayf dogdu 2 200 gr sonra 32 günlukken aşi yaptrmaya götürdüm ebe şüphelendi hiç kilo almamiş acil dr git dedi bebegmin seside kısılmışti gittik dr bebek mucize dedi 1 hafta yaşamazdi nasil yaşamiş dedi hemen ameliyat ettiler tabi 42 günlükken… ama çok riskli geçikmiş dedi herşeye hazir ol dedi sonra dayandi yavrum doktorlar çok zorladi ama başardik dedi şuan 8 aylik olduk bir hafta once kontrolu vardi gittik herşey yolunda sıkıntı yok dedi tabi ameliyattan 3 ay boyunca 15 gun arayla gittik doktora sıkı takıp ettiler şuan 6 ay sonra tekrar kontrolu var … demem o ki dikkatli ve bilinçli olmak en onemlisi hamileyken farkediliyor ben çevremi dinledim ayrntili ultrasona gitmedim bilemedim ama rabbim nasip etmişki şuan yaşiyor evladim sen korkma sakin bikere oldu diye bidaha olacak diye bişey yok dedi dr allahin izniyle niyet et allaha teslimiyetli ol hamile kalirsan kontrollerin hepsine git 😞
Mavisimm bebeimmm doktor tekrar hamile kalirsan kalp kardilojisine git dedi ne olur ne olmaz bakilsin dedi sende korkma melek olmuş öteki dünyada sana şefaatçi olur inşallah ❤️🌹 seni çok iyi anliyorum boyle bir hastalign varligndan bile habersiz yaşarken kendimi içinde buldum zor bir durum ama unutma rabbim istmedikçe yaprak oynamaz dirayetli ol teslimiyetli ol 🤲
bebeimmm Mavisimm allahh sanaa bağıslasınnn işallahhh almasın senden tek bebek mi? bizim doktorların yuzunden farkedilmedi ama kurban oldgum allah nasibi buydu aldı bizden bunada çok şükür bnmki kılolugdu 2.250 geam dogru erken dogdugu halde 3 gün yasadı doktor son gun dedi ilk gün deseydi suan yasıyor olacaktı
musmutluanniskos Mavisimm merhaba. Kontrollerde belli olunca müdahale edilebilecek bir şey oluyor mu? Ben de bunu merak ediyorum
bebeimmm Mavisimm nie boyle oluyo peki bu kalp damar tersligi nasıl nie oluyor hala aklım almıyorrr☹️
Mavisimm bebeimmm doktor allah boyle yaratmiş dedi yani bir sebebi yok dedi ama tedavisi var şukur dedi orda hastanede bebegim yatarken serviste bizim tam karşi odamizda ayni hastaliktan yatan 13 günlük bir bebekde ameliyati kaldiramamişti melek olmuştu Çunku ameliyat çok agir çok ciddi büyük insanlar bile nasil kaldiramiyor o minik kalpler nasil dayaniyor onu unutamiyorum üzülme artik rabbim sana oyle güzel saglikli bir evlat versin ki ilaç olsun yüregine inşallah 🤲