Deletedmom418 Sedaaras09 🤣🤣🤣🤣 koruncaksın bebekim 🤣🤣🤣 spiral yada prezervatif 🤣🤣🤣 aman dikkat süte güvenme ha
Erva2alya iki_tospik_annesiii bende ayni sekilde oldu cnm 3 aylik oldum hala olmadim sezeryan liyim bende
iki_tospik_annesiii Erva2alya olmamak iyi birşey tertemiz oh mis 😂 ama olduktan sonra nasıl bir durumda oluruz bilemem 😂😂
Deletedmom418 Erva2alya sezeryan oldum. İlk adet. Bugün ikinci gün kanama normal her zaman ki gibi benim normaldede ilk ç gün kanamam yoğun olur. umarım uzun sürmez 🤷🏻♀️ Ev taşiyicam
Erva2alya Deletedmom418 bende 3 ay 1 gunlugum hala olmadim 4 gozle bekliyorum ekziriyorum artu mama veriyorum sen emziriyomusun cnm
Erva2alya iki_tospik_annesiii ama her ay acaba hamilemimiyim diye korlu sarmsi berbat cnm olmasi dha iyi hic biseg olmadihi halde korkuyo insan
Deletedmom418 Erva2alya bende senin gibiyim mama + meme 🤣 bi aydır mama veriyorum sütüm azdı çiş bile yapmıyordu yavrum
Erva2alya Deletedmom418 bizde ayniydik mamadan sonra kendibe geldi meger ac geziyomus cocuk cis yapmaya mamadan sonra basladi bizim kide
SinyorinA Sedaaras09 evet banada evlenince duzelir diyolardi sonrada cocuk olunca duzelir dediler degisen birsey yok 😊