Esmataha Sedaaras09 ilk çocuğumda 3 ay sonra olmuştum, ikincide 4 ay 10 gün oldu hala gelen giden yok 🤣
Sedaaras09 Esmataha bende hasta mı oldum diye düşünmeye başladım ilk ya ne bileyim hemen gelir sanıyordum iyiysem aman gelmesin böyle daha rahat 🤣
SinyorinA Sedaaras09 evet banada evlenince duzelir diyolardi sonrada cocuk olunca duzelir dediler degisen birsey yok 😊
Esmataha Sedaaras09 ama dikkatli olmalısın kuzum adet görmemek yumurtlama olmadığı anlamına gelmiyor 😊
Sedaaras09 iki_tospik_annesiii doğru valla ablam biri 9 ay sonra biri 4 ay sonra olmuş bende ilk bı de tecrubesizim ya telaşa kapıldım
EsofmanliSevketHoca Sedaaras09 1 yıla kadar normal olduğunu söyledi doktorum , ama artık gelse iyi olacak🤩
Deletedmom418 Sedaaras09 sütün sadece bebeği besleme özlelliği var. Spermden korumaz 🤣🤣🤣 ammmannnn dikkat bacım.
paputmoms Sedaaras09 keşke ben de olmasaydım kız daha ne istiyorsun 3 aya geçmeden oldum 😔 Bi kaç gün sonra da ikinciyi olucam ilki çok kötüydü 😔😔😔
Deletedmom418 Sedaaras09 Allahımmm ben dün oldum 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 Kızım 3 ay 22 günlük. İnşallah tez zamanda olursunuz
Sedaaras09 Deletedmom418 böyle daha rahat değil mi niye inşallah dedin benim sancılı geçiyor boşver gelmesin dursun 🙂
Sedaaras09 Deletedmom418 eyvah 🤣e nasıl anlicam ben test dükkanın ı zengin ederim daha da gelmezse 🤣🤣
Deletedmom418 Sedaaras09 kız saçmalama insan geriliyor bence adet olmak çok sağlıklı 🤷🏻♀️ Ben olmak için gün sayıyordum. Şuanda da çok sancım var 🤪
Annesizanne Sedaaras09 5 ay olmadı benimde normal canım olmaması 2 yıla kadar adet olamayabiliyormuş kadınlar Çok fazla dert etme eğer için rahat etmiyorsa test yap hamile değilsindir ama yinede için rahat eder normal bir durum bu endişe edecek bişey yok
Sedaaras09 Deletedmom418 şuan gerildim 🤣 ay hamile falan olup olmadığımı nasıl anlicam 😏jet hızıyla karar degistirdim gelsin kız 🤣 daha bebişim küçük
Deletedmom418 Sedaaras09 🤣🤣🤣🤣 koruncaksın bebekim 🤣🤣🤣 spiral yada prezervatif 🤣🤣🤣 aman dikkat süte güvenme ha
elifsezer_ Sedaaras09 Ben kızım doğduğundan 5 ay sonra ve oğlum doğduğundan 3 ay sonra adet oldum.Normal bence.Doktorlar 1 yıla kadar normal diyo.
Gizemert Sedaaras09 çok çok normal ben 5. Ayda anca oldum 😏 hatta bi kere hamile miyim acaba diye bile düşündüm(hiç bişey olmamasına rağmen)😂😂😂😂