pinorr öncelikle üzüldüm zor durumunuz için, umarım herşey iyi olur sizin için. Bizim yeme rutinimizi doktor belirledi ayına ve kilosuna göre. Sizin daha 2 aylıkmış zaten 3-4 saat onun için çok uzun bir ara hala. Kilosu ve gelişimine göre doktorunuz size bir rutin söylese daha sağlıklı olur. Ama saat başı istemesi de normal değil, artık 2 saat daha makul. Gündüz dışarıya çıkıp oyalasanız biraz. Etrafa karşı algıları açıksa, birlikte yürüyüş yapın hem nörolojik gelişimi için çok iyi hem de çok oyalanır. Gündüz beslenmeleri düzene girdiğinde gece beslenmeleri de otomatik düzelecek haliyle. İlk günler sancılı olur biraz ama çabuk alışır. İki günde düzene girdi bizim ki.