Essem sevgiic hic moralini bozma beş parmağın beşi bile bir degilken her bebek bir olur mu doktorunuz hicbir sorun görmediği sürece oyle soyleyenlere kulak tıkayın
sevgiic Essem iste doktorda dönmesi lazimdi calistirmiyo musun falan dedi ama gelisiminde cok sukur bi sıkıntı yok
ayazasaf sevgiic 7 aylıkken döndü bu bebeklere sabit yazılım mı yükleniyorda tam ayın başında dönmesi gerekiyor olsun. Her bebek farklıdır
sevgiic Yigitalpsmomy tabiki oyle kiyaslama yapmiyorum ama cevreden surekli neden oyle neden boyle denilince endiselendim sadece
Mirage91 sevgiic sizin erken doğduğu için. bu bi problem değil annesi ❤️❤️ Kıyaslamayın diğer çocuklarla gerçekten osman gönülal ı izleyin erken doğan çocuklar içinde konuşuyor ay ay
_yaseminturann sevgiic annesi her bebeğin gelişimi farklı kimi erken döner kimi geç kimi hızlı emekler gec yürür kimi emeklemeden yürür,eğer doktorunuz sorun görmediyse hiç takma🌸
sevgiic ipekkizimm insan ister istemez kafaya takiyo doktorda bana 4 ay basinda döner dedi dönmeyince panikledim
ipekkizimm sevgiic ben de bi endiselenmistim ama yersizmis egzersiz yaptiriyodum ama isteyince döndü. Yakında dönmeye baslar minnos merak etmeyin😊
Kurt45 sevgiic benim yeğenimde dönmedi emeklemedi ama 12 aylıkken yürüdü hemen o zamanda dönen çocuklar 15 aylık yürüdü her bebek kendi motor uyarıları farkli