sevgiic benim kızım 4 aylıktı sırtüstünden yüzüstü dönüyordu. Uyanık olduğu bütün vaktini yüzüstü geçiriyordu. Asla sıkılmıyordu. Ben de çok taktım kafama 1 hafta sürekli egzersiz yaptırıp sırt üstü döndürüyordum ama o anında yüzüstü dönüyordu. Sonra bıraktım. Öyle mutluydu çünkü. Gece uykusunda çok rahat dönüyordu sırtüstü ama gündüz asla. Bir gün bir baktım ki sırtüstü de dönüyor, oturuyor da, emekliyor da. Erken emeklemesini sürekli yüzüstü vakit geçirmesine bağlıyorum mesela ben. Vardır bebeğinizin bir bildiği ona güvenin, etrafın söylediklerine değil. 🤗