esraeylul34 Ben sadece serum fizyolojik kullanıyorum. Otribebe de kullandım, Brunobaby de kullandım ikiside aynıydı. Sırt üstü yatarken kafasını sağa ve sola çevirip burun deliklerine sıkıyorum. Çok güzel temizliyor doktorumuz aspiratör kullanma hiç dedi.