Bebibebi evet öyle benm kizimdada ben oyle yaptm her 3 saatte bi uyandim verdm mama sonra kendisi alıştı birakmadi 1 yasina kadar her 2-3 saatte bi uyanip mama iciyodu. Oglumuda oyle yapmadm bu sefer doktoru dinledm kizimda dinlememistm. Oglumdada 1 ayini gecince kaldirmadm hic kilo alimida cok iyiydi masallah. Simdi 5 aylk bazen hic kalkmiyo bazen 1 defa.