Merhabalar. 48 günlük bebegim. Gündüz emmesi iyi kızımın. Ama geceleri bazen uyanmiyor yorgunluktan bende uyanmıyorum. Uyandigim zaman uyandırmaya çalışıyorum emmesi için ne yaparsam uyanmiyor. Bugün 7 saat emmedi beni. Bende uyanmadım. Çok şükür gelişimi kilosu iyi. Ama kendimi kötü hissediyorum. Vicdan azabı cekiyorum. Normal mi bu durum sizce