Woody tahmin edebiliyorum özellikle boğulacak gibi olması ,ağızdan burundan gelmesi ,göz önünden ayıramamak ,acaba farklı bir sorun mu var diye düşündürüyor,kendi doktorumuza güvenmeyip farklı doktora gittik biz 2 ay civarında USG baktırdık bir şey çıkmadı, kendi doktorumuz ne gerek vardı buna dedi ,bir ara kimse gelsin istemiyordum yanıma hiç tadım yoktu elimden birşey gelmiyordu, çamaşır yıka as kurut ütüle, mama yap biberon yıka temizle, gaz çıkar yedir , kusmasın diye bekle bekle bekle vakit kalırsa uyu …. Bence biraz daha zaman tanıyın sabırlı olun icinize sinmiyorsa farklı bir görüş alın siz elinizden gelen herşeyi yapıyorsunuz buna eminim ,gayet araştırmacı , ilgili ,bilgili bir annesiniz , bazı bilgileri ilk sizin postlarınızdan okumuslugum bile var , lütfen şimdi gülümseyin geçecek :)