Woody biz 5 ay 1 gün olduk sadece mama ile besleniyoruz 15 gündür yok gibi birşeydi fakat 2 gündür tadım yaptırıyorum bal kabağı havuç patates bugün çok kustu neden oldugunu bilmiyorum yarın geçmezse doktora soracağım. Bizde refluden çok çektik sizin postlarınızı sürekli okuyordum , ilaç reflü maması kıvam artırıcı herşeyi denedim , sonunda herşeyi bıraktım kilo alımı normaldi kusarsa kussun dedim bir nevi isyan bayrağı çektim ,farklı doktor görüşleri de aldık , 1-2 yasa kadar devam edebileceğini söylemişlerdi, en kısa sürede geçer umarım ,