Benim bebeğim 10.5 aylık 6 kilo 2 hafta sonra kontrole gideceğiz yine kilo almazsa bizde raporlu mamalara başlayacağız 😔 ilk başlarda yemiyor yediğini sürekli kusuyordu şimdi de kusması bitti ama iştahı hala yok. Arkadaşların yazdığı bir çok şeyi denedim tüm gün yemek yapıp peşinde koşuyorum 😁 çok şükür sağlığı gelişimi güzel ilerliyor 🙏 bende artık bıraktım dert etmeyi sağlıklı olsunlarda kilo elbet alınır bence dert etme. Sadece bir kan değerlerine baktır kansızlık Demir eksikliği vs var mı onlarda kilo alımını etkiliyor.